søndag 3. juni 2007

Bali - transport, marihuana og magic mushrooms

HEHE ... trenger ikke være lenge på Bali før man blir lessa ned med spørsmål om magic mushrooms og marihuana. De er ikke spesielt diskré heller ... eller .... du går langs veien, og bare det at du går er jo den største synd i verden - så kommer de mot deg og spør om du vil ha "transport", de tar deg gjerne i hånda og for de har jo en butikk på si som de skal dra deg inn i. Uansett .... før du rekker å si "no thank y..." så legger de stemmeleiet ett eller to hakk ned og kommer med strofen: "You want marihuana?" og den påfølgende "magic mushrooms??" :) ... den beste hittil er han som først sa "magic mushrooms my friend" .... vi går forbi og takker pent nei .... "MAGIC MUSHROOMS MY FRIEND .... DISCOUNT DISCOUNT!" HEHE.

Sånn går nu dagan på Bali. Vi har bytta hotell. Det første vi fant var rett og slett rævva. Vi har lært oss å ikke være så kresne, men gamle blodflekker på håndklær og vann som skrur seg av å på gidder vi ikke. SÅ backpackere er vi ikke :) Hva var det Michelle kalte det? Flashpackere - HEHE

Ser dere har fått finvær hjemme. Godt dere får kommet dere ut av de mørke hulene og ut i sola!

Erling og Laila fra Bali

9 kommentarer:

aavar sa...

Lovlig sånn der da?

Anonym sa...

Hallo.
Flott søndag masse folk på Kalvøya cup.Det har gått fint med Nicolay og hans fotball lag.Vi var og såg en kamp jeg skulle på jobb senere.Synne og Laila er kommet vel til Lommedalen.De tok tog fra Oppdal.
Hilsen mamma og pappa.

Anonym sa...

Hei dåke to!

Dei magiske soppane trur eg at Alice i eventyrland må ha for seg sjølv:)

Men det eg egentlig vil seie er at eg er solbrent!! Altså etter månadar med bleikansikt, så har eg i dag sykla ut til Katten, bada to gonger, grilla pølser, sykla tilbake og status på huden er no i kveldinga; raud! Men eg likar det.

Nyt Bali og badeliv!

Erling og Laila på tur sa...

Er nok ikke lovlig, men de mA jo tjene penger pA noe her pA Bali. ALT har stoppa opp etter bombene. De er ganske desperate her.

Jostein sa...

Har høyrt at slike flodhestar likar godt å bli klødd bak øyrene. Skulle prøvd det.

Elles kan eg melde om strålande og herlig ver i Stavanger, og det skal visst bare bli endå bedre utover i veka. Hærlig!! Grillen rekk nesten ikkje å bli kald, før eg er klar med ein ny runde med godbitar.

Begynner forresten å gleda meg alvorlig til tur no. Skal bli aldeles fantastisk.

Jostein

Jostein sa...

Har høyrt at slike flodhestar likar godt å bli klødd bak øyrene. Skulle prøvd det.

Elles kan eg melde om strålande og herlig ver i Stavanger, og det skal visst bare bli endå bedre utover i veka. Hærlig!! Grillen rekk nesten ikkje å bli kald, før eg er klar med ein ny runde med godbitar.

Begynner forresten å gleda meg alvorlig til tur no. Skal bli aldeles fantastisk.

Jostein

Anonym sa...

Hei og hå!!!
Da e varmt og godt.Pappa og Kåre har vore og henta ved oppe på jobben hoss meg.Dei måtte jo verma seg enno meir.Eg har vore på jobb og seinare i Sandvika.
Helsing mamma og pappa.

Anonym sa...

Ny grill kjøpt, montert og skal få kjørt seg. Hadde egentlig tenkt å kjøpe ein slik amerikansk gigant-grill for boretslag, men kom vel fram til at sidan du erling er på reis, vil ikkje det vera naudsynt med 10 kilo kjøt på grillen samtidig.
Veret er, som nemnt av andre, fantastisk her heime. Dykk veit at det ikkje finst finare plass når sola skin, enn her på Perlo.
Ser fram til 1 veke ferie i Kroatia neste veke.

I år har me og tenkt oss til Stavanger under Beach-Volley helga i månadskifte juni/juli. Kan bli fuktig.......

Me arrangerte miniputt-turnering på "Nya Myro" i helga. 200 ungar som kapp-åt is og vaffler, og allikevel klarte å spela fotball med stor innsats. Kva tid mista me den energien? Kven tok han frå oss og kva tid får me han tilbake?
Me storkoste oss. Mykje morosamt med sånne små. Skulle hatt eit filmkamera som kunne fange opp alle situasjonar.
Patrick har jo fått inn med morsmelka kva som tel her i livet, men at han skulle bli så fotball-galen var kanskje ikkje venta.
Når han scorer, så hiv han seg ned på kne, med armane i veret. Er vel ikkje lenge før han dreg skjorta øve hovudet!

Ha ein fortsatt fin tur. "Soppen" kan dykk ha i sausen, blanda med litt peppar og finhakka "grøne blad".

Mvh

Verner

Anonym sa...

Go lørdag.
Me var ute og kjøpte badebasseng til dei små i dag.Nicolay og Synne skulle vera her medan Lill kjørte Laila til toget i Oslo.Det var godt å kjøla seg ned litt eg var oppi eg og.Varmen held seg.Det er verst om natta det vert så vanskelig å få sova.Men me klagar ikkje !!!!
Masse helsingar fra mamma og pappa
p.s. Thorbjørn sitter med brekka fot nede i Sverige skulle bera sofa ut og inn gjekk med klogger og så gjekk det gale d.s.