mandag 25. juni 2007

SINGAPORE--Heilt fantastisk!!!

Hei igjen!!

Her kjeme det ein bloggings fra Singapore. Her har dagane føke knallfort å me ska allerede reisa imårå. Men guuhhh for ein kjekke by. Å e det ein plass me må tebake te så e det jaffal herte. Det e dyrt her i forhold te andre plasser me har vore, men så absolutt verdt et besøk å kvar ei krona :o)
Me har sett møkje av byen, men ennå e der masse masse igjen å sjå. Det e utruligt flott her, å det at det e gullande reint her e ikkje ein myte. Ein ser nesten ikkje søppel i det heila tatt. Men så e det jo møkje løye så e forbudt her og då, å bøtene ein får for å bryta dei her reglane, e saftige. 4000 for å røyka der du ikkje har lov. Eg har jo nesten vore heilt nervøse for å røyka i det heila tatt. Å di har jo røykeforbud ute i friluft og her. Det e forbudt å hiva søppel rondt, det e 2000 i bot. Viss du ikkje drar i do itte deg så e det 2000 i bot og. Ikkje vett eg kossen di sjekke det, men stort sett alle offentlige toaletter her e jo plettfrie..... :o) Tyggis e heilt forbudt å di selle det ikkje på 7 -eleven jaffal. Bot då og!! Tydligvis så virke alle dei løgne reglane her.... å det e løye me det, når du vett di e der så gjere du ikkje det du ikkje har lov te!!




Me har vore å kikka i Chinatown. Det va kosligt me allslags boder så sellte altmuligt, kafear, musikk, mat, lukt å inntrykk. Husene der va små å i alleslags fargar. Det va sjikkeligt kosligt å gå å tuttla i gatene der. Det e heilt løye at det nett så e ein liten by i denne skyskrapar-byen. Ein merkelige ro der ein ikkje hørre trafiiken å alt jaget frå metropolen Sinagpore. Me va og innom Little India, som e noge av det sama men et møkje mindre område. Husene her e på samme måte men dei e ikkje så fine å det e ikkje så ryddigt å reint rondt her. Men her og fekk me følelsen av India me lokt, lyd , templer å inntrykk.




Orchard road har me gått å kikka på.... Det e den størsta handlegatå i sørasia. Det e sikkert 50 shoppingsenter nerøve denne veien. Viss ikkje mær..... Di ligge som perler på ei snor å e te total forvirring!! Kor i alle dagar ska ein gå inn.....kin har dei kjekkaste butikkane....beste prisane..... Me blei litt stressa alså......å det ligne jo ikkje akkurat meg når det e klesbutikkar innen synsvidde.... he he. Me fekk et tips på sjømannskjørkjå om at Vivo City va et stort å bra handlesenter, så me tok turen derte. Heeeeerre, dette går Kvaddå ein høge sko ( elle ka nå det va igjen....) Me fekk svidd litt visakort sjøl om egentlig ikkje har plass i sekken... :o) Erling fekk boltra seg på "duppedings" butikkane å va storfornødde, men lot fornuften seira... he he Han e løyen når ein sånn butikk e innen synsvidde å radaren hans plokke di opp....då går an i slow motion......scanne ALT inni butikken, sånn at an vett ka retning an ska gå me ein gong......så e det sikling på diverse, så ska an forklara te meg kor fantastisk det e.... Eg e stort sett enige... :o)




Fra Vivo City, på taket faktisk, tok me tog/t-bane ut te ei øy så hette Sentosa. Heila øye e nett så ein fornøyelse park. Veldigt fint der ute. Me ting å tang ein kan kikka på å masse kafear, strender å forskjellige parkar. Her tuttla me rondt å kikkte, åsså va me på 4D kino. Den va løyen. Setene rista, å vatn kom ut i salen....Å an Erling meinte på at biene stakk an bak på helane :o) Åsså holdt an Erling ei diger gule pytonslange. Eg døøør, an va kjempeekkel i skinnet....uuuuuuu. :o/ Tebake te byen, fra Sentosa så tok me taubane longt oppi lofte. Eg e skeptiske te høydar kjenne eg å lure litt på om waieren slite akkurat når eg e oppi........ men i skrivande stond så har eg jo komt heilskinna him fra den turen.

At me besøkte sjømannskjørkjå har dåkke jo fått me dåkke. Der sat me å drøste å leste aftenbladet å snakkte norsk me mongen folk på ein gong. Det va kjekkt det!!!! :o) Det va råkosligt.

Akkurat nå e det natt i Singapore å me ska legga oss te sova. Imårå ska me i bassenget her på hotelle før me reise. Flyet våres går seint så me har litt av dagen te slappa av her. Me håpe veret imårå tiligt e bedre, for akkurat nå så pøsregne det noge voldsomt. Sko trudd me va hima itte lyden på rutå å dømma..... :o)

Eg konne skreve i loooonge å breie om Singapore. Å om me har sagt før, om plasser me har vore, at dåkke må reisa derte, så MÅ dåkke jaffal det denne gongen. Me føle dette e den finaste byen me har vore i på heile turen.

Nå e det natta på oss. Håpe det går fint me dåkke adle hima. Me telle ner dagar te me får besøk å det e barre ei litå veka te nå. :o)



Natti natti fra Laila og Erling (skap-trønderen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei så koseligt dokke hadde det i sjømannskjørkjå da,må hvist ha meg ein tur te singapore,trur eg hadde ligt meg der ja,fint å reint va det jo og.goe klem frå mammå

Jostein sa...

Snart ferie no. I måro er siste dag, så blir det Stordfest i helga før kursen blir satt mot Thailand på mandag. Gler meg noko heilt vanvittig. Skal bli kjekt å sjå dåke igjen. E da noko me skal ta med når me komme?

Unknown sa...

Åååh...eg blir heilt matt!!!! JAAA...Singapore er heilt fantastisk. Kjempeglad for at dåke og har fått eit så godt inntrykk av byen/landet :o) God tur vidare! Klem S