søndag 10. juni 2007

BALI

Heisann adle...

Dette sko vore lagt inn igår så nå stemme jo ikkje alt. Me e allerede komt oss te Kuala Lumpur å sitte på.........ja tipp då....................STARBUCKS!!! Men me legge det ut sjøl om det blir litt grammatisk feil visse plasser....E kje så nøye det!! Håpe alle har det fint!!

Ja, nå e det ti for å reisa frå Bali. Dei ti dagane me har hatt her har gått knallfort. Me vett nesten ikkje kor di e blitt av. Imårå reise me te Kuala Lumpur å glede oss masse te å vara i ein storby igjen og. Det blir ein liten stopp der på tri dagar før me sette kursen litt lenger nord-vest i Malaysia te ein plass så hette Langkawi. Den plassen vett me ingenting om å har aldri hørt om så det blir spennandes trur me!!

Me har vore på kjøretur her på Bali ein heile dag me egen sjåfør. Me traff ein fyr så jobbe på ein bar å han sa an konne kjøra oss rondt alle veier for 300 000 som altså e 200 kr her i Bali-land. Så me slo te. An tok oss me te templer, apekatt-skogen, sølvfabrikk å te vulkanen Agung her på øyå.

Sølvfabrikken va 
litt skuff...ingenting så falt i smak egentlig, åsså va di utselt på mansjettknappar te mannar, å det va jo tossje si an Erling har sydd seg sånne sjorter hos skreddaren i Thailand..... Eg glede meg forressten te me ska tebake te Thailand å få sydd meg litt kjolar!! :o)

Apekatt-skogen ( Monkey-forest så di kalle han her... hi hi), va litt skummel. For alle apekattane gjekk heilt fritt der å di hoppte rondt å hoppte på folk. Eg meine det, Eg hadde dødd om ein av di hadde hoppt på meg. Erling tok seg av jobben me å gi di bananer. Di va spinnville.
Inne i denne skogen/parken va der 3 templer, badetemplet, kremeringstemplet å et hovedtempel. Kremeringstempelet e fremdeles i bruk. Rett attme dette templet ligge der ein liten kjørkjegard me bare dei nyaste gravene. Her ligge di begravd i 5 år, åsså tar di ein felles kremering for alle så har dødd dei siste 5 årene. Veldigt merkelige skikkar.

Når me fyssta e inne på templer så finnes jo det øve alt på Bali. Ikkje store hus å greier, men sånne små statuer s
å e på kvart et hjørna å utfor kvar ein butikk. Her legge di ut litt mat i små korger di har fletta, tenne røykelse, å skvette litt vatn rondt.... KVAR DAG...... Di må det seie di, elle så blir kje gudane så glae. Hovedguden deiras e Shiva som e vindens gud. I nogen av templene me besøkte måtte me knytta på oss kjortel å greier.... Kan kje visa for masse hud å sånn.

Akkurat nå sitte me på Starbucks å kose oss me kaffi. Di har desidert den beste kaffien her. For dei som følle me oss så såg dåkke jo at me va rimeligt hyppige gjester på Starbucks i Thailand og. Å det har me vore her og. Her e aircondition å heilt herlige kjølige luft, å då e me fornødde. Dagane her har vore så vannvittigt varme at me ikkje har klart å opprettholda den fine brunfargen me har fått. Har vore på strande, men onda ein parasoll.......å har logge me bassengkanten, men onda nogen trer......... kroppen e seige heila tie, å svetten renne. Eg får jo panikk når eg kjenne svetteperlene kitle meg, for eg trur det e mygg........Å myggen e jo kje min beste venn kan me sei. Eg har jo vore rimeligt innsmurte me myggmiddel på turen men har hatt nogen rondar som elefantmannen likavel. Svere klompar alså....... Å når me snakke om den dere insektpanikken å allergien min så har dåkke jo fått me dåkke at eg rauk på et legebesøk. Det va ei brennmanet så tok knekken på anklane mine då...... Kor leie. Men itte ein hestakur me tablettar å go salve så bjunne anklane sjå normale ut igjen.....

Som sagt så har dagane her gått me te slappings av å tuttling i gatene. Her e masse masse kanonkjekke butikkar, men som eg har sagt før, det e et sorgens kapittel at eg ikkje kan handla noge. Men eg har fått meg ein liten sommarkjole, å då e eg fornødde........ Det blir verre i Singapore trur eg, kor det årliga salget me 70% på så å sei alt e igong. Tippe det blir et mareritt. Men me har blitt enige om at me kan jo shoppa litt å heller senda det him viss ikkje det kosta sjortå då...... Dåkke får selfølgeligt oppdatering når den ti komme.

Men, Bali igjen, eg skrive meg heilt vekk her....... he he. Me enda opp på vulkanen. Elle ikkje heilt oppe, men på ein restaurant ved foten av vulkanen. Der va huser og heilt ner i kanten å eg ville ikkje vore dei om an fekk et utbrudd. Såg ut som et vanligt fjell men det rauk litt fra toppen.
Balieventyret e slutt å me e enige om at her har me lyst å reisa tebake te ein aen gong å det e absolutt å anbefala. Me håpe adle hima har det kanonbra i finaveret. Me fylle me på varmen på internett. Å du Jostein må kje slita ut grillen, me vil jo ha ein grillings når me e kommen him.

Vil sei gratulera me dagen te an Lars å Marit så gifte seg hima på Halsnøy idag (9.juni) og! Håpa dåkke får ein strålandes dag!!


Masse goe klemmar te adle fra Laila og Erling

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo de to.
Tusen takk for koselig helsing fra Bali.De e flinke å oppdatera oss.
Kos og godnatt klem fra Billingstadvn.

Anonym sa...

Her er me på igjen.
Har hatt besøk av Aleksander,Henriette,Dennis og Jakob.Dei to siste er klassekamerater til Aleksander.Da ble det vaffler,pølser,lomper og is.Allt vel heima.Thorbjørn har fått seg rullestol,så kommer han seg i veg!!!Kos dåko i varmen eg har nesten fått nok av å ha dagar med 30 varmegrader.
Helsing MAMMA OG PAPPA.

Kjell Ivar sa...

Herligt å sjå at du har skjegg erlingen! Keep it growing!
måkje tvinga an te å ta da vekk lailius!!