mandag 18. juni 2007

Sitter her og leser om jentene ....

.... som reiste jorda rundt på 80 dager for 80 kr dagen. Asså! Jeg regner jo med at de har planlagt ganske bra, men blir litt provosert når de sier "Asia for 80 kr dagen - en lek". PØH! De har noen eksempler fra Kina der de spiser knallgod frokost, nudler (ÅÅÅ, jeg spyyyyyr etter 4 dager med nudler i Langkawi) til 4 kr. og vårrull til 1 kr i Indonesia. OK, det er vel bare å innrømme at de har vært flinke, men de nevner ikke de gangene de har sitti på potta etter nudlene og vårrullene. Nekter å tru at de slapp unna. ...... ....... ........ Asså nå sitter det en schvææææær kineser i sofaen overfor meg og spiller den mest irriterende mobilmelodien jeg har hørt .... ja, på fullt volum selvfølgelig ... i tillegg snorker'n i våken tilstand :) HEHE. Aner ikke hvorfor han egentlig sitter her. Klokka er 2 på natta. Du kan sikkert lure på hvorfor jeg sitter her ...... joda, Laila er på Skyper'n med casa de Eide, og det tar tid. Har snakka i 1:45 timer nå .... nå gikk Kinamannen, så det ble litt fredeligere her ..... PUH!

MEN ... tilbake til 80-kroners damene. Er vel ikke no mer å si enn at de har vært flinke. Vi hadde IKKE giddi å reist rundt på den måten. Kanskje vi er litt luksusdyr ...... JA, jeg trur det :) men det er digg det og!

Vi prades!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo folks,

Ja, du Erling, du Erling. Misunneleg på desse jenten fordi dei ikkje har sprengt budsjettet. Bare innrøm da; alle bildene frå hospits, dårlige rom med fukt etc., som dåke skal ha lege på er henta frå nettet.Tenker dåke ligg der i hotell-morgonkåpe nr. 70 og drikk ferskpressa juice med dråpeforma isbeter i!
Men ikkje tru at eg synes det er feil.....da er heilt etter min smak. Lurer ofte på korleis middelklasse har det.....

Er komen heim frå Kroatia etter 7 dagar med nydeleg ver og total avslapping. Ei Christine spela fotball med i Bergen har kjøpt leilighet i nærheten av Split. Ikkje ei lita rønne akkurat. Toppleiligheten på 100m^2 med 70m^2 terrasse. Kjende ikkje mykje fuktstank der nei. Enorm standard!

Som andre menn så får jo eg nok av strandliv og jaget etter solstråler (brunfarge). Då passe da bra å reise med ein annan som veit å sette pris på ei øl og tre i sentrum. Sjølvsagt medan me offisielt var på handel...!

Vel heime igjen kunne eg til min store fortvilelse sjå at nokon hadde gitt gartnaren fri!
Eg har funne ut at hage er ein ting som skulle vore utstyrt med brytar. Av-knappen hadde då vore mykje brukt hos meg.
Kvifor veks det feks. gras i rosebedet? Eg har fa....ikkje planta det der!
Nei, plastblomar og kunstgras er nå innlemma i neste års Fjelland-budsjett. Skal sjølvsagt reviderast av kåne-kommisjonen. Men eg antar kommisjonen ikkje kosar seg med ræva i veret på febrilsk jakt etter løvetann-rota, som sjølvsagt har gøymt seg langt nede i plenen.

Men me kosar oss i sumar-varmen, med ny gass-grill og lange lyse kveldar. Gjer og eit tappert forsøk på å bli god i golf. Foreløpig gjer eg da betre på Playstation enn Live..!

Kos dåke vidare på rundreisa. Du får kjøpa deg ein tørrdrakt å bade i Laila, slik at manetene ikkje får tak på deg. Ville vore synd om Erling skal starte morgonene med å urinere på kroppen din, som middel mot svien! Ikkje mykje romantisk akkurat.

Gartnar-helsing frå
Mountainduck.

Anonym sa...

Hei på dåke to ;) Kan skjøna me ikkje har glømt dåko ut. Følle dåke dagligt på ferden endo, eg. Litt for stressa te å legga igjen nåke vetig kommentar herifrå einaste. Men nå kjøre eg nå på alikavell :-D Så får dåke avgjera kor smart da va... haha

Må bare skryta litt av alle dei fine bildene, og kjekke innleggene dåke pøse ut. Utruli kjekt å sjå koss dagan går! Å eg trur jammen dåke har da bra!! Og nå gler eg meg te å sjå dei brune (og Erling sitt skjeggete) fjeso dåkes igjen!!

Her e da stress. Eg vett kje kor eg bur neste helg. Så febrilsk boligjakt pågår, både på kjøpe- og leigemarkedet. Å me trudde da va gale på kjøpefronten!! Herre, eg har fått sjokk i ..ehm, ja... ette snoking på leigemarkedet. Da e pikade så gale! Frekkassane tar glatt 10.000 for ein jallakåk på 40 kvadrat!! Så galskapen e total.... Jaja, da ordne seg for snille jente seie di, så får me sjå kor snill eg e :-D Alternativet e å følla mountainduck og stikka te split. Evig feri!

Ellers e da sol og glae dagar, som me arbeidsfolk ikkje får nytt i fulle drag. Men snart har eg både terrasse og feri, så då går alt så meget bedre!!

Nyt turen vidare, og kos dåke ein hau med dei 3 kvite som snart komme på visitt!!

Savne dåke maaaaasse!!

Go' klem og suss fra hu så kaste seg i ny budrunde i måro............leiiiiiii

Anonym sa...

Hei Laila og Erling.
Har nett hatt besøk av mor di og Olaug. Det var naturligvis mor di som gav meg adressa dåkas. Kor kjempegøy dåke må ha det. Detta må vel vera ein draum dåke har båret på. Ein kjempeopplevelse. Eg har ikkje fått lese dagboka dåkas enda, men du må tru eg skal lesa. På bildene å dømma virkar det eksotisk. Eg skal til Spania 14 juli det er ikkje fullt så eksotisk, men det er sannsynligvis trygg varme. Det er ikkje det det er varmt her og nå og det håpar eg me får ha resten av sommaren. Det hadde gjort godt. På bildene å dømma virkar det som om det regner på kvar ny plass dåke landa.Det må jo vera litt regn så dåke ikkje gløymer heimlandet. Ha fortsatt ein kjempetur. Beste helsing Britt Karin

Anonym sa...

Hallo småane!!!
Du ser ut som ein viking Erling tøfft eller Laila???
Du blir jo heilt kvit når du tar bort skjegget Erling da kan du vel ikkje vera???
Eg har alltid sagt at pappa skulle ha skjegg men han ville ikkje.No har eg fått ein med skjegg.
Her i heimen går allt fint det er ein ny omgang med vedkløyving.Eg har vore borte i kveld pappa har klippa plen.I går kveld hadde me koselig besøk av Randi me sat ute og åt is drakk brus og kosa oss.
No er det legge tid kos dåko me ser fram til meir bilder.
Godnatt fra mamma og pappa