tirsdag 27. mars 2007

Mer engelsk ....

Måtte bare få med den her ....

Reiser fra Buenos Aires i morra og det kan hende det blir lite Internett framover, så idag har vært den store reiseplanleggingsdagen. Skal jo videre til Uruguay, Chile, Peru, Venezuela, Columbia, Mexico og Cuba. Men så .... til det som var litt artig da ..... skulle bestille oss flybilletter fra Lima-Cusco med lavprisselskapet Star Peru. Etter 4 forsøk, funka det :-) .... og bestillingen ble ganske morsom etterhvert. Se bare på advarselen før vi skulle bekrefte kjøpet:



Det som viste seg var at det var en eller aan "it" som håpte på mye. I tillegg var det en "him" :-D .... så når kjøpet endelig gikk gjennom, etter 4 forsøk, så kom denne lille søte beskjeden opp:

(klikk for å lese)

Så vår "swindeled" (som jo viste seg å være riktig) er bagateller i forhold :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hi there Erling and Laila

Great to see that you are having a good time. Love the photos.

Just had to add my bit about the word swindle (of course). It is correct that you can use the word swindled, in the context Erling used it, but if you are going to write it, you need to drop an e. We were SWINDLED.

Have a great time on your journey and please watch out that you don't get swindled again :-)

Klem fra
Wendy

Unknown sa...

hehe, ja de e ikke sa goe i engelsk der..uff...ska dokk ate columbia ? eg torde ikke eg....men sa hadde me vel egentlig ikke tid heller...ma passa dokka der, e litt skummelt...ikke ver redd for internet, fins ovealt, tom i landsbyer...de e ganske oppdaterte pa d.... snakkes

Anonym sa...

Halloen igjen

Tusen takk for det flotta kortet!!
Snakka meg om... Erling eg sko hatt deg her nå. Trykka meg rundt om kring inni denne verden her på nettet.(me vinglasset i hånnå) Klart å få te å lasta ned musikk!!! Drit fornødde. Men så ittepå, ein hau med feilmeldingar og rar filer som eg ikke får åpna.(typisk meg) Selvfølgelig e det masse Bjørn Eidsvåg sangar.. Åsså komme det berre ein hau me sangar som eg ikkje vil hørra ein gang..
eg slite..Trur Trond e gla i meg når eg styre ront på HANS PC....

Her kommer reglen til

PINØKKEL

1. 2 tress
2. to serie 4
3. 3 tress
4. to serie 4
5. 2 firs
6. 1 tress serie 5
7. 2 tress serie 5
8. 2 serie 5
9. 2 fems
10. 1 tress serie 9

12 kort te kvar og to kortstokker

LØKKE TÆLL

KJEMPE GLA DOKKE

PS:Eg ser dokke stråle begge to og de varma hjarta mitt.....

Klem Lene

Anonym sa...

Hei hei, tusen takk for kortet hilsen Henriette og Aleksander;-)
I dag har vi vært i bursdag til Kåre, fikk masse gode kaker der..Det er strålende vårvær her hjemme nå, gleder oss til påskeferien som vi skal feire på Huglo og Stord..Masse fine bilder dere har lagt ut her, fortsett med det:-)God tur videre,regner med en tango oppvisning når dere kommer hjem:-) Klem fra Borghild.

Anonym sa...

....også glemte jeg å si tusen tusen takk for kortet!!!

Anonym sa...

he he.... hilsen Thea, og kjell pell og ungene.... jaja....

Anonym sa...

Hallo igjen.
Det ser ut til å vera ei spennande reiserute de har forran dåko.Eg tenker på Panfløyte når eg høyrer desse navna.Kanskje de får ein konsert dersom de ønsker det. Som Borghild skriver så har me flott ver.Eg har starta raking i hagen i dag.Så kom Solbjørg innom og me gjekk på tur mest inn til Sandungen.Hadde med mat og drikke.
No i kveld har eg vore innom besteforeldra til Thorbjørn med ein liten blomsterhilsen til påske
pluss noen til på hjemveien.Alle ble glade så da ble jeg det også.
Vi har streva felt med å skriva innbydelser spesiellt å få teksten plassert på riktig plass på kortet
Da skulle hjelpen vert i Stavanger.
Nei no er det slutt for i kveld.
God tur og god Påske.
Klemm fra mamma og pappa.

Anonym sa...

Hei paa dere.

Må gi ros til Erling som har gjennomfoert dansekurs med glans, er nok mer enn hva jeg hadde turt, for disse folka KAN danse.
Godt aa hore at alt er bra med dere ute i den store verden. Blir ekstra spennende aa folge med naa fremover for naa gooar dere inn i "ukjent" terreng for min del...
Her er livet saa lite spennende at det ikke er verdt aa nevne en gang.
Ha en riktig god tur videre og nyt hvert minutt! :-)
Masse klem og hilsener fra Tom C