tirsdag 10. april 2007

Egle egle .... gutta boys!

For de som ikke har fått det med seg så fikk vi med oss en fantastisk kamp mellom Cienciano og Boca Juniors. Cienciano er Cuscos lag og Boca er, som kanskje mange vet, et av storlagene i Buenos Aries, Argentina. Maradona hadde gode år her :-) Kampen var gruppespill i Copa Libertadores, cup i Sør-Amerika tilsvarende Champions League.

Skriver vel egentlig bare det innlegget her for å terge Martin, Thomas, Jostein, Kjell Ivar og Odd Arne. Vet at dere hadde digga å vært der! ....... og ikke kom med at det var en bra kamp mellom Viking og Rosenborg på mandag.

Det var vel bare det jeg ville si ;-)
For å bli litt mer frista, ta en titt her.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo igjen.
No er det lenge siden eg har skrevet til dåko.Gratulera med vel overstått Erling.Det var veldig kjekkt å snakka med dåko.Me er vel heima etter fin påske på Huglo.Litt sol og litt regn pluss snø.Det var ganske kaotisk påskedag.
Mange hadde sett på sommardekk.
Me hadde kolonnekjøyring over fjellet i dag.Har vore inne og sett litt på fine bilder skal bruka meir tid ein annan dag.Såg og høyrde fra fotballkampen det var litt spesiellt.Kos dåko vidare me følger med.I morgon er atter ein dag eg får gå og laga matpakker.
Masse helsingar fra mamma og pappa.

Jostein sa...

Misunnelig! Ser det er litt anna stemning på kamp der enn her.

Elles kan eg melda om strålande ver i Stavanger. Sol og varmt.
Hadde ein glimrande påskeferie i fjellet. Sol og fint ver kvar dag der me var, og skare slik at du kunne gå på ski kor som helst. Glimrande!

Jostein

Anonym sa...

Hallo.
Pappa seier den forbaskade ADSL'en
som du lokka oss til å kjøpa har vore ute av drift.Det var det trådlause kortet i maskinen det var noko gale med.Men no er allt oppe og går eg har jo ikkje fått skriva på mange dagar.Må jo halda skriveferdighetene mine ved like dei må ikkje bli dårligare enn dei er.Me har hatt koselig besøk av Randi Blokhus i dag.Ho har adressa dåkas.Snakka nett med Torill nabo oppe ved postkassene.skulle helsa masse til dåko.Eg og pappa har saga ved i dag det er eit flott ver varmt og fint.Buskane ute er grønne.Rådyra et stadig meir tulipaner.Skal ha Nicolay og Synne på overnatting.Eg har kjøpt meg ei reisehåndbok den les eg i etterkvart som de reiser.No les eg om Peru gled oss til å høyra om det landet.Et av Sør-Amerikas store mysterier ligger ved Nazca i det sørlige Peru.Det får vi kanskje høre om? Titicacasjøen 3812moh blir også spennende.Marsvin er den tradisjolelle nasjonalretten er det godt mon tru.
Så er det nok for i dag
kos og klem heimante.