søndag 6. mai 2007

Status fra Playa del Carmen

En kort status fra oss her i Mexico. Nå har vi en smule hjemlengsel til alle de der hjemme på Halsnøy som feirer 30-års dagen til Elin. Er på telefon med de akkurat nå, og det høres ut som en heidundrande fest. Sånn er det å være på reis, kan ikke få med seg alt som skjer.

Ellers har de siste dagene gått til spying og dr..... for min del da. Laila ble helt slått ut, men slapp potta. Tok heller en runde med besviming! Skremte jo vettet av meg. Kvikna til igjen etter litt roping og klapsing på kinnet heldigvis. Aner ikke hva som har komt over oss, men er jo nødt til å være no vi har fått i oss. Jeg holder en knapp på en smoothie jeg kjøpte .... faan ta'n!! Jaja, vi er på beina igjen nå, og da er det vel ingenting som passer bedre enn et par bilder her fra Playa del Carmen :)

Ta en titt her.

Ellers har vi nå bare fem dager igjen her i Mexico. Snur nesa mot Asia etterpå. Reiser via Los Angeles og Hong Kong før vi slår oss ned utenfor Phuket ...... og der skal vi jo møte Elin og Vegard! JIPPI! Blir knall med litt norsk selskap igjen .... deilig å kunne fortelle dårlige vitser osv. osv. Vel vel .... det var vel alt og ingenting for denne gang.
..... og ellers .... hvordan er ståa hjemme hos folk om dagen??

Erling & Laila

6 kommentarer:

Anonym sa...

God søndag.
Det var flotte bilder ser de har det fint.Håper folket er friskna til.
Me har vore i Botanisk hage i dag sammen med Kåre og co. pluss Henriette.Det var kaldt å sitta ute og drikka kaffe.Men mange fine blomster gjer susen.Temperaturen har gått ned så det er ikkje så behagelig ute.Me er ferdig med vedkløyving og pakking så no skal me til å ha to billass med grus utover parkeringsplassen.Det tek nok litt tid men er jo fin mosjon.I skrivande stund regner det ute.Men det er jo fint med litt lavere temperatur så vare våren litt lengre.
Kos dåko i bølgene og sola klem fra oss i kulden.

Anonym sa...

Heisann.

Blei litt solyr då eg såg disse strandbileta. Makan. Er jo ikkje så altfor lenge til eg får ferie eg og. Det er travle tider, og eg skal ut igjen i morgen. Får håpa eg rekker å komma heim til 17 mai. Italiensk rigg denne gangen. Blir vel mykje pasta. Dåke får ha god bedring. Har høyrt at soling er beste medisin.

Anonym sa...

Gud så herligt de såg ut....
Tusen takk for huene te guttane. Dei blei kjempe gla. Har brukt de heile helga. Ja Joachim gjekk men na sjølv om de va skyfrihimmel.....(Bjørn Eidsvåg)
Så godt å hørra stemmen din igjen, fekk litt tårer i øyene mine då ja..
Trur eg har vonne tur på jobben te Italia, får bekrefta det i mårå...
Det e jo sjølvsagt konkuranse og de e jo pur alvor for meg...
Kos dokke å slikk sol,GUD eg må ta masse solarium om eg skal ta deg igjen te bryllupet. Lure på om eg må leiga ett.
Ps: prøve å sende bilder av guttane på mailen din.

Kjempe gla i dokke begge

Lene

Anonym sa...

PS BERRE 2 DAGAR IGJEN.....

Anonym sa...

Berre 1 dag igjen.....

Anonym sa...

Hei hei, først må jeg bare si gratulerer masse med dagen Laila:-)) ble vel den første som gjør det tenker jeg..Håper du har kommet til hektene igjen, høres ikke bra ut når du blir så syk at du besvimer..Her har det blitt kaldt igjen, men det er jo snart 17.mai og da pleier det jo å være regn og kaldt, bare å finne ulltøyet fram igjen hehe.Masse fine bilder dere har lagt ut, sitter og ser hver dag jeg.Men nå er det natta her, ha en fin bursdag og kos dere:-)