torsdag 10. mai 2007

Ein heilt vanlige dag i Mexico

Heisann alle samen!!

Fysst maa eg barre faa sei TUUUUUUUSEN TAKK for alle bursdagsmellingane eg har faatt!!! Det e jo saa mongen saa har huska paa meg....... Eg blei jo hoppandes gla her eg e, men lengta jo ennaa litt maer him selfoelgeligt.... Eg savne adle fjesene daakkas :o)

Naa reise me snart herfra Mexico aa sette nasaa mot Thailand. Elin aa Vegard ska treffa oss der aa me glede oss knallmoekje te aa ha litt "himslige" folk rondt oss! Men eg e jo spente paa maten der borte......som vanligt e det jo ein liten bekymring for meg naar eg maa vandre ner den akk saa "spennande" kulinariske stien!! La oss haapa eg ikkje vege 2 kilo itte maanane me ska ha i Asia........ Sjoel om eg jedna hadde vore jysla fine daa og...... he he

Erling va paa dykketur her ein dag aa va straalande fornoedde naar an kom tebake!! Han dykka ute me ei oy som hette Cozumel og som har verdens nest stoerste korallrev. Dessverre hadde an ingen ondevannskamera saa han maa ta det muntligt te dei an treffe paa sin vei.... Men ein dvd ligge trygt i bagasjen saa an kan kikka paa aa lengta tebake te vaart forunderlige hav aa livet der onda boelgene :o)




Har lagt litt bilder me her paa ka me gjere paa ein heilt vanlige dag i playa del Carmen. Ta ein kikk her.....


Tusen takk igjen for alle hilsningar.... eg e oevegidde..... aa saa graadigt gla!! (Haape lika mongen huske meg neste aar naar eg blir 25 :o) ............... )



Go klem fra Laila og Erling

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hola!
Jeeeezes kor brune dåke e blitt!!!

Har kikka på bildene og det ser ut som om Fantastisk berre er forbokstaven til turen. Ha ein strålande dag.

P.s Eg las om singel og danseplatting - eg kjem. Kan gjerne ta billettar og vera dansevakt innimellom alle svingomane eg aktar å ta:)

Stor klemmm

Anonym sa...

Hei på dokke to ko løgne dokke e med den hoppingjen,e det det som e ein vanleg dag.Eg gleda meg te å sjå når dokke bada med delfinane,høyres koseligtogkjekt ut.God tur te thailand.goe klem frå mammå

Anonym sa...

Hei på dere !
Har ikke "sett" dere siden Titicacasjøen. Nå får jeg bruke kvelden til å lese og se bilder ang. de siste opplevelsene deres. Fint å "Reise" så billig og kjekt.

Har nettopp vært hos Granli-besta med en ny flaske. Øyedråper altså, ikke noe annet til den damen, nei.

Skulle hilse så mye fra henne, og ML med barn, og onkel Tore

Anonym sa...

Hei på dere. Kule bilder dere hadde lagt inn nå:-)kos å snakke med deg på bursdagen Laila. Nå må jeg legge meg i solariumet tror jeg, for å ta igjen den brunfargen der har fått skal godt gjøres.Her er det kjølig om dagene, men sommeren kommer vel en gang får vi tro.Hadet bra så lenge, klemmer fra Borghild og familien.

Anonym sa...

Hallo Ferafolk!
Oppdatering frå hendingar på holmen;
- Me har klyppa plenen og luka! Ja, hel... e begynt. Når eg kjøpte huset så gløymte eg at hagen hadde 2mill buskar. Skal erstatta alt med plast og asfalt.
Det positive er at no livnar øya til. Kveldane blir lengre og grillen pakkes ut fra vinterlageret. Kjenner du lukta av gin Erling?
- Var på sirkus i går.Ungane koste seg, medan eg lurte på kvifor eg hadde betalt 720kr for 2 timar med dyrestank og dame i kasse.Men så ryk det jo ofte 1000kr på i helger ein aldri hugsar og!
- 17.mai! Ja nå er det bare 1 veke igjen til denne flaggdagen. Kvifor har eg ikkje bestilt tur til sydlegare strøk før denne dag? Ein horribel dag, med stress, sukkeroppheta ungar og lydar som får ein til å ønska seg hørselhemning. I tillegg er eg påmeldt i 17.mai-komiteen. 18.mai blir ein fin dag......
- På den positive sida kan eg nevne at ferien nærmar seg (ja, me som arbeider har ferie og..), tur til Kroatia 10.juni,feriepengar, skattepengar, isbilen og diverse sosiale kveldar med "bokto-vatn".
Og ikkje minst; Liverpool-Milan i CL-finalen. Har følera ute som prøver å få tak i bilettar.

PS. Eg har lagt vekk snømåkaren no. Likar å ta store sjansar veit de. Får heller leva med ein brukken lårhals eller to, om det skulle koma snø 16.mai.

Thailand blir nok ei stor oppleving. Frykt ikkje maten Laila. Dei kan steike biffen i 30min der og......

Hjartelege helsingar frå kåno, ungane og meg.Hipp,hipp hurrrrra og bunka rakka...

Anonym sa...

Så var det søndag.
Ei lita helsing igjen.Me har vore til Gupu i dag hadde Henriette med oss.Sjokoladekake er godt og Spaiderman is så tunga og munnen var heilt blå.Me tok skiløypa ned det gjekk fort heldigvis uten snø.
Masse kvitveis i skogen.Håpar de kosar dåko med grovbrød og anna godt fra Norge.Me får nok bilder etter kvart håpar eg.God ferie til Elin og Vegard.
Masse helsingar fra mamma og pappa

Anonym sa...

Hallo igjen.
No har eg hatt besøk fra jobben me har kosa oss med god lunch og kake.
Det er fint ute i dag det var det ikkje i går då regna det felt.
Er det nokon som er flinke å laga tale? eg treng hjelp!!!.Send ein
e post.Kos dåko!!.
Klem fra heimen.