mandag 2. juli 2007

Siste hilsen fra Chiang Mai

Hei igjen adle!!

Nå e det siste bloggings fra Chiang Mai. Me ska reisa imårå, elle det vil sei om 4 timar.....så egentlig sko eg sove nå.... Blir jo trøtte så et slips imårå nå, men det gjere jo ingenting. For me ska treffa/henta an Odd Arne, Jostein å Stian i Bangkok, å då glømme me at me e så trøtte.... Det ska bli knallkjekkt me selskap igjen å me glede oss veldigt. Så om 4 timar tar me turen ut te flyplassen å fyke sørøve te Bangkok. :o)




Dei siste dagane her har gått i masasje, elvecruise å kafesitting. Igår regna det stort sett heile dagen så då blei det ein del timar på kafe me kortspel, bøker å go kaffi. På kvellen tok me turen te søndagsmarkedet her, å det va kjempekjekkt. Alt mellom himmel å jord selte di. Både mat å ting. Eg konne sikkert hatt handla på "tusenvis" av vesker å aent dill, men eg har jo ikkje plass.....sukk...... Søndagsmarkedet lage di te me å stenga ein hau me gater for trafikk å så trille alle mulige folk bodene sine ut å selle ting. Enormt stort, me masse folk, lokter å liv å røra. Kjuppte meg nogen lommabøker... :o)


Idag har me vore på elvecruise nerøve elve Mae Ping river. Det va kjempekosligt. På båten va det oss å et par fra nederland. Dei va kjempekoslige. Hadde reist litt rondtom Asia å gav oss et godt tips å to. Mailadressen har me og i sekken, tilfellet me ska te Nederland ein gong. Det e typisk å treffa på kjekke folk dagen før ein ska reisa, men sånn e dette backpackerlivet... :o) Me stoppte på ein gård kor di dyrka allslags mulige løgne ting...spesielt ein hau me grassorter, så brukes masse i thai-mat. Erling syns di smake såpa når an får di på maten :o)




Itte middagen idag så gjekk me å fekk oss oljemasasje øve heile kroppen. Det kosta 40 kroner for ein time det her borte. Vannvittigt!! Tenk hima kosta det 700 kroner. Me e rysta.....å glatte på kroppen. Jentene va flinke, å hu eina meinte an Erling ligna på kjeresten henas fra Hawaii........barre sånn te informasjon.... he he


Nei, eg e nødde å legga meg!! Eg kjenne eg svir i augene. Å nå har an Erling tylla seg inn i teppe og, å då har eg ingen å masa hål i håve på....... :o) Idag sa an at an ikkje å klarte å lesa mens eg va i telefonen........for atte det gjekk i ett bankande....Makan te tull å tøys!!! :o)



Go natt herifra Chiang Mai..... me snakkast snart igjen!

Klem fra Laila og Erling


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ligna på kjerasten hennas fra Hawaii.....?Glenn Medeiros kanskje? ;-)

Rekna med da blir storveis med litt besøk, sjøl om klientellet som kjem nok ikkje er kremen for å sei da mildt.

På Hommersåk er alt fortsatt ved da vanta, og regne da dette ned...akkurat så ofta at eg aldri får malt huset....Huff, så kjipt
;-)

Thomas

Anonym sa...

Ja dette er nok siste kommentaren fra oss på ca. 4 uker. Har nettopp pakka i automobilen og drar i morgen tidlig til Vestlandet der det er fint vær. Her har det hølja ned i dagevis så det er flom både her og der. Ha det fortsatt fint.

Pappa

Anonym sa...

Hei
Ville bare si til Vestlendingene og Østlendingene at her i Trøndelag er det fortsatt sol og 26 grader :)

Helsingar til gjengen i på andre sida av kloden!

Martin