lørdag 14. juli 2007

Koh Phangan

Hei igjen..

Her komme tilstandsrapporten fra Koh Phangan. Me har vore her i 5 netter på et ganske okei hotell..... Fant fysst et mens me va på Koh Samui som me ville bu på, men når taxisjåføren kjørte oss heilt gokk i vold å slapp oss av i ein blindvei......så me måtte dra koffertane me oss langs strande :o)......nei då skifta me meining!! Så va det å parkera to av oss på kafe me all bagasjen mens dei andre tri gjekk å leita. Enda te slutt opp her på Bayshore Resort. Billigt, glimmrandes belligenhet å heilt okei standard egentlig.

Veret har jo vore så som så si gutane kom. Har vore varmt men øveskya, å me har hatt nogen kraftige regnskyllar. Så litt frustrasjon har det blitt. Men dei siste dagane så har me hatt heilt strålandes ver... Så nå e me gla :o)

Me har vore på livet nere på strandå her, der bodene står på rekka å rad, der di selge alkohol i små bøtter. Akkurat sånne me hadde når me satt i sandkassen når me va små. Eg syns dei rosa va fine :o) Bestilte du noge, så heiv di is, alkohol (ymse sortar) å blandevatn opp i denne bøttå.....Egentlig , når eg tenke på det, så va det vel ein store sandkasse me masse store ongar så gjekk rondt me dei nye bøttene sine...... ;o) Erling å Stian fekk seg ei bøtta for møkje ein kvell, blei superheltar........å sko hoppa i brennande hoppetau...... Santvell......eg seie ikkje mær!! Det endte så det måtte. Stian blei kvitt hår omtrent fra låret å ner te ankelen, å Erling har et”fint” brannsår på ankelen som nå e te litt besvær når an ska bada!! Eg e ikkje øvegidde......eg har sett dei ”superheltane” før!! :o)














Idag har me vore på båttur langs øyå her, kor me hadde forskellige stopp ondaveis, me besøk te fossefall ( ikkje det styssta me har sett, me fint..), lunch på ei strand å snorkling me småfisk. Me fekk brø te hiva te småfisken å då blir dei heilt ville å kjeme i store stimar. Kjekkast å hiva nærme folk då.......me bombaderte an Jostein me brø så fisken bjunte nesten å eta på han... :o)



Jostein å Stian har og fått seg sydd flotte dresser hos skreddaren. Me skjorter te å og frakke! Di blei kjempestilige begge to. Alt blei henta av to stk fornødde gutar idag.

Veldigt koslige øy dette her egentlig, men eg trur me e på vei te ennå mær paradis. Imårå sette me kursen for Koh Tao som betyr Skilpadde øy. Me har meldt oss på dykkarkurs alle mann. Erling ska ta advanced kurs si han har jo gjort dette før. Eg grue/glede meg for eg lika kje så godt å ha håve onda vatn. Rapport fra frøken Eide sine dykke-traumer komme ganske plutseligt!! Eg trur mest på dei folkene så seie at det e kje halv parten så skummelt så det virke på forhånd... :o)

Me snakkes snart allemann!!



Go klem fra Laila og Erling, Stian, Jostein ( Ipstein så han blir kalla her...) å Odd Arne


Ps: Bildene ligge her!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut te att dykk har det knall kos der i varmen sjøl om grisesjuka har bitt i fra seg der og. Her heima går det i regn og bleieskift(faktisk ganske fint ver i dag då)Må helsa heile gjengen.

Anonym sa...

Kule dressa :)
Kos dokke vidare alle sammen!

Her på Levanger regnar der apekatter!

Martin

Anonym sa...

Jaja.
Får vel berre kommentera at vi var på ein ny runde minigolf. Ikkje så veldig spennande. La til side all motstand og vant enkelt igjen! Hehe.
Reknar med at ditta ikkje kommer fram i neste blog, så her må eg ta litt ansvar. Moro!

Erling og Laila på tur sa...

Dere veit åssn Oddiken er .... ikke mer å si om det ;)