onsdag 10. oktober 2007

OPPDATERING, OPPDATERING, OPPDATERING!!

Her e me endeligt igjen!!! Det va det der me internett i Europa. E jomann ikkje å få tak i. Heeerrrree!!! Men det glimte litt te å nå va me heldige me nett på hotelle i Andorra. Å me har jo gjort litt si sist blogging, så me tar ein oppsummering:


ALTEA

Her va me på besøk hos Oskar å Darlin. Oskar gjekk i klassen min i Stavanger å jobbe nå i Spania. Han e ein støvandes kar. Kjeresten å sambuaren e fra Chile. Kjempeherlige jenta, men eg blei litt stressa si eg måtte snakka spansk heila tie. Det gjekk bedre enn forventa å Oskar va øvegidde øve koss eg klarte å skravla på spansk, å då blei eg litt kry selfølgeligt. Å Darlin, hu va øvegidde at an Erling konne så mongen ord å hengte godt me. Øystein og jobbe her i Altea å e ein støvandes kar han og. Han og gjekk på skule ilag me meg å Oskar, men et klassetrinn øve oss. Det va så kjekkt å sjå di igjen, det va virkeligt lenge si, sjøl om tie fyke og.

Fredagen tok me oss ein tur ut...........det va ein grådigt kjekke plass i Altea som hette La Mascerada. Me digga musikken å drinkane å holdt te gåande longt uti nattestimane.....
Lørdagen og blei det litt rokking......å meg å Erling va heilt sletne i pelsen ittepå..... me e visst bleen litt for gamle te den slags tjolahoppings..... he he.

Suste rondt i Altea å kikkte, satt på kafe å koste oss. Ein typiske koslige liten kystby.

Kikk på bildene fra Altea her :o)


TARRAGONA

Her roa me cellå i nogen dagar. Eg har vore her før å syns det va veldigt stas å komma tebake. Erling likte seg knallgodt her. Det e ein by så e heilt fra Romersk ti å masse av an blei bygd av romerane. Det va ein romerske konge så likte seg så utruligt godt her å kalte byen for : The city of eternal spring. Å når han låg på dødsleie i Roma så skreiv an et brev te kongen i Tarragona å sa at kroppen hans dødde i Roma, men hjerta i Tarragona.....

Utruligt koslige by me masse tronge gater å flotte bygningar. Masse goe restaurantar å kafear. Her va me heldige me veret og å konne sitta ute te longt på kvell. Litt shopping blei det på dagti. Di har ein av dei to spanske favorittane mine her. Berscha!! Så eg fekk boltra meg litt :o) Her fant me et billigt hostell som slettes ikkje va så verst......men te gjengjeld va jo parkeringen i bydn så heise dyre at det va kje så møkje å spara likavel..... Det e grisedyrt å reisa i Europa i forhold te der me har vore......
Men alle....reis te Tarragona ein gong..... ligge ca ein time sør for Barcelona.

Kikk på bildene fra Tarragona her :o)


BARCELONA

Her besøkte me na Beathe å Raul. Beathe og gjekk i min klasse i Stavanger å har flytta te Spania å jobbe der. Det va så knallkjekkt å sjå hena igjen atte. Å an Raul e ein støvande spanjol :o) Me prøve alle å lokka an te Norge. :o) He he
Barcelona e jo barre ein fantastiske by. Me har vore her flære gonger men blir ikkje leie. Der e så masse å sjå på å så masse folk! Det e herligt å komma te plasser ein har vore for då kan me barra ta det heilt kuli å nyta det i plassen for å springa SpeedyGonzales rondt på alle attraksjonane som e et ”must”. Det blei shopping her og. På Berscha å Stradivarius! Erling har tilåme fallt for mannaavdelingen te Berscha. He he..... eg har omvendt an!!

Beathe å Raul tok oss me på Champagneria. Det e barra heilt fantastisk!! Ein pitteliten pub/kjøttbutikk/bar/tapas........ vett kje heilt ka me ska kalla det. Men det e barre åpent te 10 om kvellen å det e stappfullt av folk der inne. Du kan såvidt lea deg. Eg e sikker på at om me lyfte føttene så barre sige me rondt i lokale i lausa luftå....... Men det e heise sjarmerande og...... Merkeligt at stinn brakka å svette folk kan vara sjarmerande, men det e faktisk det. Her kjuppte me baggis å drakk Cava. Beathe blei heilt stressa for det va jo så trongt atte hu klarte nesten ikkje eta, åsså datt den eine pulsebeten utav baggisen henas....... å det e jo den så e best. Den spanska tjokka pulså.... trur det hette churazo...... skrive nok litt feil der, men men. Alle så ska te Barca må gå på Champagneria!!!

Tapasbar va me innom og, å det e jo heilt genialt. Alt ligge i bardisken...det e barra te plokka åsså telle di tannpirkarane ittepå...... Kan kje me få det i norge da??? Å disko for me på....det va knalltøfft der. Ikkje akkurat som diskoen hima alså.....
I det alldeles flotta veret på søndagen så gjekk me ein loooonge tur i Barca, nere me havnå å strendene. Å der e så fint. Masse folk på strande. Genialt å ha ei sånn ei strand midt i ein storby. Ein får liksom me seg alt. Bading, shopping, kafe å uteliv..... Barca kjeme me nok te reisa te mongen gonger te. Den store sorgen va at me ikkje fekk billettar te fotballkamp.......men an Erling fekk seg barcasjorta så han e jysla krye for den!! An seie an ska bruka na på fotballtrening me gutane når an komme him!! :o)

Kikk på bildene fra Barca her :o)


ANDORRA

Me fekk tips av na Beathe å Raul om å ta turen te Andorra når me fyssta va så nerme. Å det va kanonlurt. Dette e jo et pitte pitte lite land så me egentlig ikkje komme på....... Eg leste at det va 2,5 gonger mindre enn Paris!!! Å her e kjempesjarmerande. Her har me vore i to dagar å e i skrivande stond klar te reisa herifra. Andorra e et mekka for skifolk....å vintersesongen her e visst heilt enorme. Åsså e det et shoppemekka for dei som trenge skiutstyr, å fotoutstyr. Det kryr av dei butikkane. Røyk, sminke å Boooze e visstnok grådigt billigt her og. Å Erling han har fått kjuppt seg tomtom te bilen å han e som ein onge på julaften. Sitte å trykke inn rutene me ska kjøra å e svært nøgde når hu damå seie kor an ska kjøra å kor longt det e....... he he.

Nå sette me kursen mot Frankrike å Marseille. Der ska vara nogen dager. Me glede oss te det.
Det blei vela møkje bloggings det her....puhhhh!!! Men sånn e det når me ikkje får gjort det ittekvart!! :o)

Kikk på bildene fra Andorra her :o)

Me har det bra å suse rondt, men eg trur ikkje bilferie blir vanligt for oss i framtie........ me blir så heise rastlause!! He he......klare ikkje roa rompå.... Så eg trur returen him blir litt før me hadde planlagt, så reise me heller me fly litt lenger vekk!!!

Håpe det går bra me alle der hima!! Me snakkes snart igjen!!

Go klem fra Laila og Erling

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallaien!

Jaja, som dåke sikkert har fått med dykk, så har da skjedd store ting heima, dei siste månadene. Brann skal ut i europa, vinner lekende lett her heima, og automatiske kaffimaskiner begynner å poppa opp i alle hus. Fantastisk god kaffi og!

Forresten, steikji fine bilder!

Anonym sa...

Ja! kom heim:)

Gode "pulsor" her også:D

Eg nyt forresten livet som miljøsvin. Brukar 7 min til jobb, i stadefor 30, bannarog hyttar med neven og prøver å huska laila sin teknikk i å skifta fil på motorvegen. Der er hu heil rå:)

Anonym sa...

SÅ VAR DERE PÅ IGJEN.
FLOTTE BILDER MERE BLOMSTER!!!
KORLEIS SKAL DET BLI Å JOBBA IGJEN??? KOS DERE NÅR DERE KAN.
MASSE HILSENER FRA HEIMEN.

Thomas Hollund sa...

Ska sei dåke frese rundt. Eg for min del hadde bare blitt verande i Barcelona. Ein fantastiske by som har alt. Var det Marseille som var neste stopp? Med unntak av at Frankrikes fantastiske nasjonalsang hette Marseillaisen vett eg fint lite om byen.

Kaffimaskinar e da lite av på Hommersåk av den enkle grunn at unge herr Hollund ikkje rører den slags sterke drykk. Nei takk, gi meg heller grønn te. Fy fader, eg føle eg begynne å bli gammale.