onsdag 8. august 2007

Vietnam: Hoi An, joggesko å luksus!!!

FANTASTISK!!!
Hei igjen adle! Nå har me vore trege me oppdatering i det sista.....men det e noge løye me internette her i Vietnam, så me kjeme oss ikkje inn på bloggen. Me klare å skriva litt me å gå inn ein bakvei, men me får ikkje kikka på an sjøl eller lest kommentarar. Derfor må dåkke jo skriva masse sånn atte me blir så gla når me atter kan lesa ka så skjer der hima me dåkke!! :o)

HOI AN

Herte må adle reisa.... det e fantastisk fint her. Sjølve byen e kjempekoslige me enormt masse skreddarbutikkar. Det e ein i aenkvar butikk....viss ikkje mær. Heilt gale...... Løya at di ikkje tenkte litt alternativt dei så starta skreddar nr 300......."hmmmm....eg trur eg åpne ein skreddar...det e det behov for si det e så få her fra før"....NOT!! Men uansett så trur eg alle klare seg på ein eller aen måte då eg føle turistar her handle ekstra møkje. For det e så vannvittig billigt at me får heilt dårlige samvittighet...... Å her i Hoi An har eg hatt min stysste sorgreaksjon på at eg ikkje har plass i sekken.... :o) Men eg har kjuppt ein liten trillekoffert så eg har pakka full........ Så eg blei litt trøsta....men konne handla te eg blei blå her alså........ Paradis!!

Eg har tilåme fått meg "skreddarsydde" sko!! Heilt glimmrande det jomann. :o)


Ellers masse kjekke kafear å restaurantar. Veldigt sjarmerande. Litt oppussa å litt slete fra gammle dagar. Byen står på Unesco si verdensarv lista så di drive å ska ta godt vare på an. Varmen her har vore heilt enorme!! Me har så vidt klart å gå ein meter. Me sol rett ner i planeten så blir ein ikkje så spreke om ein aldri så møkje vil.....å uansett kor møkje vatn me drikke!! Men me lånte syklar ein dag...å fekk sitt oss litt rondt på den måten. Litt skyer og då, så me klarte det bra. Byen ligge langs ei elv, så nere på elvebredden va det masse liv å røra.

Eg vil anbefala alle så har lyst på ein goferie te å ta turen herte.

JOGGESKO
Erling sko ha seg joggesko!! Me trenge noge aent enn brasilianske flipp flopps kjenne me, så me
tok turen inn i Bo Bo sin skobutikk! Her va det et par så dreiv butikken å dei va på jobb denne kvellen. Erling fant nogen sko an syns va tøffe men di va for små. Disse va i nr 43. Erling spurte om di kunne få tak i størrelse 44, å det va INGEN problem meinte di. Men me måtte betala et depositum på halvparten av pengene. Eg sa an Erling ikkje sko betala men venta te an prøvde di dagen ittepå. Dette sa han te hu damå, men hu forsikra an om atte om skoene ikkje passte eller an ikkje ville ha di, så sko an få "money back". Okidoki tenkte me å for videre for å eta.

Neste dag sko me henta sko! Eg barre seie........MULIGT!!!! Det va ei jenta på jobb så overhodet ikkje konne engelsk. Hu fannt skoene te an Erling å han tok di på. Lika tronge!!! Tar å kikka på størrelsen........SAMME SKOEN!!! Di har barre skribla øve 3 talet å skreve et 4 tal.......Å VIPS: størrelse 44!! Erling Seie te hu jentå an vil ha pengene tebake.....men hu sjønne ingenting å har ikkje penger. Så hu bjunne å ringe te eigarane.......som meine at di får skoen om ei stond. Erling bjunne bli forbanna for han får ikkje pengene sine igjen uansett!!! Det har jo dei ALDRI sagt! Me seie te hu i butikken at me tar me oss disse skoene uten å betala det resterande beløpet.... kor hu blir heilt krakilske å ringe opp eigaren igjen. Erling hisse seg mær å mær å han lure på om di trur an e så domme at det nr-lureriet virke, eller om di trur foten hans minke iløpet av nettene. "Åja....idag har eg nr 43 ja..............ååååååå har du sitt....nå e eg 42.....!!!" Me bjunne bli rimeligt irriterte, å hu i butikken skjønne ikkje et kløyva ord engelsk......åsså e me ikkje så tøffe at me barre går me skoene heller for me vil jo ikkje ha heile den vietnamesiske styrken på ryggen. Eigaren e på tråen ein gong te.........Erling sitt hår står rett te vers.........Å hu rope te han: " YOU CRAZY!" å slenge på røyret. Erling e så forbanna at det koke i topplåket....... he he, tar skoene i nevane å hive di som ein galman inn på butikken......Hive seg på sykkel å trakke som han har fanden i helane!!! Eg hive meg itte........Me e såååååå rysta å trenge mat å kaffi!!
Erling gidde beskjed te hu i røyret at : "I am coming back for my money!!" Kor då Bo Bo e stengt denne kvellen!! :o)
Me går tebake itte 2 dagar. Skoene har fremdeles ikkje blitt større, Erling sin fot har ikkje minka, å han får ikkje pengene tebake!! Så me ende opp me et aent par joggesko, som eg syns va knalltøffe dei og!! Å eg trur an Erling blei så å sei nøgde te slutt. Litt dårlige samvittighet når an traff hu eigaren igjen, me den gravide magen!!! Men hu smilte å slengte oppi et par sokkar te an Erling, me på kjøpet!!! Moralen her e : ALDRI KJØP SKO PÅ BO BO!!! :o)

LUKSUS
Siste dagane her i Hoi An, så tok me turen ut te kysten å booka oss inn på strandhotell..... Fremdeles latterlig billigt å utruligt flott!! Flære restaurantar inne på område, spa, flott bassengområde å ei nydelige strand rett nerforbi...... Me føle me fortjene litt luksus og....... Ikkje det at me har hatt det grusomt tidligare på turen, å ikkje finne me noge knallgo forklaring på koffor heller...... men me fortjene det sikkert!! :o) Einaste utingen her e faktisk atte det kryr av gekkoar. Har fulla romme te tier. (me fulla rommet meine eg for eks.3 gekkoar............som E møkje!!) Her har me hatt det alldeles konge. Logge me bassengkanten å lest bok å nøte varmen. Eg nekte jo å bada i sjøen itte alle dei here brennmanetreaksjonane mine, så eg trives på kanten av et varmt basseng...... Å goe sørvis kor di kjeme me det du vil ha!! Glimmrande!!! Erling fortelle meg kor spennande bok an lese å eg e heilt reven me........ han lese Papillon, å fortelle te meg ittekvart. Eg må viss lesa den eg og, sjøl om eg vett ka så skjer. :o)






HO CHI MINH CITY

Neste stopp e Ho Chi Minh City, eller Saigon som det hette før. Me glede oss veldigt te det, men trur det blir noge av det sama kaoset som i Hanoi. Rapport derfrå kjeme ittekvart!!

Det ryktas at finaveret har endeligt komt hima og, så kos dåkke knallmasse i solå!! Det va jammen på tide!
Me snakkest snart igjen me nye tilstandsrapport!!
Go klem fra Laila og Erling

10 kommentarer:

Anonym sa...

No e me der igjen!!
Så flotte bilder nydelig solnedgang flott badebasseng de har da fint!! Men Erling da ser ut som du bør gå til ein som klipper langhåra folk som deg
Joggesko er kjekkt du kjem nok til å få mange kommentarer på det kjøpet.Her heima jobbar me i varmen.Eg var i Sandvika i kveld der snakka me med Ingolf skomaker og så helsa eg på Eldar Vågan.
Han gjekk forbi då me sat på ein stein ute med Kalvøybrua.
Det var masse båtar på sjøen og mange som bada.Ungane skulle reisa på sjørøvertokt med Rigmor.Så såg me ein lastebil som kjørte seg fast under motorveibrua han som var passasjer kom ut med masse blod i ansiktet.På Huglo har vore flott Irsk musikk i Fjellheim de kan lesa i Sunnhordland fra tirsdag.No e da matpakke tid.
GOD NATT FRA HEIMEN.

Anonym sa...

Hei igjen
flotte bilder,kjekt å sjå dokke igjen,ser herligt ut godt at de finne fine plasser så me kan reisa te,enige med mammå at erling sko vore klypte ,men han passa det jo og,håa du e bedre på nevane nå laila,godt du helle deg te basenget,kan jo dokka litt der du og erling,ikkje så veldigt fint ver nei varte ein dag,men nå e det meldt fint ver te i mårå,håpa på det dåså me og kan sola oss.goe klem te dokke begge to frå mammå og svigers.God Natt og pass godt på dei nye joggeskonå.

Anonym sa...

Mammene e flinke å skriva!!
Hallo Halsnøy.
I kveld har da vore vaffeleting igjen.Først kom Kåre for å hjelpa pappa med grasklipperen den var i ugreie.Så kom Borghild og Henriette.Thorbjørn og Aleksander er i Sverige.Det er veldig varmt og lummert her.Ute gror ugaset godt.Fredags helsing fra Billingstadvn.

Anonym sa...

Komma heim nå!!!!!!

Anonym sa...

ja mammene skrive og pappene e med på kjøt og flesk så me seieKLYPPE PÅ HEKKAR OG GRAS MED EIN GONG MED FÅR FINT VER E LITT TRAVELT DET KAN ME SEI.EL.SÅ HAR EG VORE PÅ SÆBØVIK OG KOST MEG MED KAFFI OG KAKA I LAG MED WENCHE,MÅTTE HA TO FORSKJ.MED SÅ ME FEKK TO SORTAR ALT FOR MØKJE MED 2STORE TE KVAR NAM NAM GODT VA DET .MÅRÅ BLIR DET VEL SOFTIS,MEN FØRST MÅ EG SJÅ BONANSA ILAG MED EIN KOPP KAFFI,VANLEGA SÅ SKJER HER SER DOKKE,KOS DOKKE VIDARE GOE KLEMMAR FRÅ OSS MAMMÅ OG PAPPEN,HELSE SÅ MØLKJE TE BILLINGSTADVEIEN OG

Anonym sa...

Hei igjen, satt og leste om joggeskoene hehe:-) Kan jo le av det nå tenker jeg, men når man er midt oppi det er det ikke noe kult. Skjønner frustrasjonen ja. Takk for kortet, koselig det;-)Jeg og Henriette koser oss hjemme i helgen, gutta er i Sverige som mamma skrev også.Kos dere videre, stor nattaklem fra Borghild.

aavar sa...

Haha! Ser deg for meg erling :P

Anonym sa...

Hallo Laila og Erling.
Ny melding fra heimen.Heljå e forbi, no e kvardagen der igjen.
I kjellarstovå lagar eg bordplasering på gjestene våre.Det er litt vanskelig å setta dei rette ved sida av kvarandre.Eg har gjort eit forsøk så får eg venta på kommentarer.Har vore i Sandvika i dag, der møtte eg foreldra til Håkon dei passa guten hans.Skulle helsa.Så skulle eg helsa fra foreldra til Jørgen Skogli,dei var ute og gjekk tur.Borghild og Henriette har vore på besøk.
Håpar de får ei fin veka.
Helsing til andre kjente fra Anna Sigrid og Erik.

Anonym sa...

Go kveld!!
Me har hatt besøk av spillemenn og en overraskelse, korleis dei ser ut då.Eg trur da blir kjekkt på laurdag.Det skal jo vera litt for ein kvar smak.Har fått fint takkekort fra Marit i dag det var fint brudepar.Litt regn og sol i dag.Kos dåko vidare.
Klem fra mamma og pappa.

Anonym sa...

hvorfor ikke:)