søndag 18. februar 2007

Avskjedsfest ...

Kanonkjekt!

Vil takke alle som kom på festen på fredag. Satte stoooor pris på det :o) Lene fikk et aldri så lite utdrikningslag sammen med Laila .... ser ut som hun koste seg skikkelig. Måtte pyntes litt med tiara og slør. Du kler det Lene! Heilt nyyyydelige lille venn!!! Eg glede meg te september når det e på sjikkeligt!!! Ellers som dåkke ser så e visst folk giftesjuke då det va eindel så seig rondt i sløret........her e det bruder for ein kvar smak!!! :o)


Ellers var det full gass på de fleste. Til venste er Kjellik og Stian på vei ut i gangen for å legge hodene i bløt i reisequizen. Etter poengsummen å dømme ble det mest hodene i bløt bokstavelig talt. Thomas, Haldis Iren og Fredrich blei vinnarane GRATTIS!!!! Sjøl om det e litt suspekt at an Thomas faktisk kan Sven Svane!!!! :o) Bare hørr her: http://wma.phonofile.com/PhonoStreamWM/play.asp?a=31756&s=18

Ellers tror jeg vi bare oppsummerer med litt bilder. Gå til http://picasaweb.google.com/burnbay/Avreisefest

Me kjeme te å lengta itte dåkke adle!

oooooooo ... glemte helt å takke for alle de fine presangene! Skal brukes flittig på turen ..... kun én rute melkesjokolade per måned! Pingo blir tur-maskot.

10 kommentarer:

Anonym sa...

åh, kor trist...... Laila-min har nett forsvonne ut døro ette ein kosekveld (med litt bismak) - og eg vett da blir leeenge te eg ser deg igjen.... Tårene renne.... Kjente eg måtte kjikka på bildene ein gong te for å smila litt av di lekre brudene ;o) hihii Men me får mången sånne kvelda igjen, me!! Å eg gler meg allerede!! Nå e da reisen så gjelde, og eg vil ønska dåke begge god tur med masse fantastiske opplevelsa!! Blir heilt konge!! Ta godt vare på kvarandre, og kos dåke i massevis!! Goooo' klem og suss ;)

Anonym sa...

hei såg ut så dokke har kost dokke kjempekoselige bilder,anette ejo heilt like mammå si.godnattklem frå mammå.

Anonym sa...

Halloen mine kjære
Tusen takk for ein kjempe flott overraskelse på fredag. Blei litt tårer då ja.Nå skal eg setta meg ned å lesa dei 20 bryllupsbladene imens dokke e ute i verden og slikke sol.Glede meg te å følge dikke på turen....Ta vare på kvarandre!!!
Kjempe gla i dokke

Lene

Anonym sa...

heisann på dere.
en liten hilsen fra oss her i innesnødde kr-sand.
håper at alt står bra til.
så gøy,med masse fine bilder av dere,å masse fint dere har skrevet,nå holder vi øyet med dere;)
ønsker dere en KJEMPETUR!!!!og dere må kose dere så masse masse.
mange klemmer fra ina nerethe,onkelt torleiv,og tante torhild

Anonym sa...

yo babes!

Her på sørvestlandet er det kaldt og vind og fyr i omnen. De som har reist ut i verda og austover til varmare strok og provinshovudstaden hugsar vel knapt igjen oss her vest, da har jo blitt strikka mange lubbe sidan den gong. Eg har korkje tid eller plass til å fortelje alt som har skjedd sidan sist, men høgdepunkta har nok stått i kø, no nett foreksempel har dottera her i huset funnet ut kor volumkontrollen er på forsterkaren: knallgøy!
Vel far vel, ta vare på blomane og pass dykk for indianarane!

kjell ivar

Anonym sa...

Hallo Erling og Laila

Vi vil ønske dere en fin tur.

Vi kommer til å savne dere.

Hilsen Mamma og Pappa.

Anonym sa...

Hei på dåke to globetrotterane!

I dag er den store dagen og dåke vende naso ut i den store verda. Håpar dåke blir rågode på tango, spansk, bussturar, eksotisk mat, moskitonett og så vidare...:) Ha ein fantastisk god tur Laila og Erling. Eg er glad i dåko!

Stor benteklemmmm

Anonym sa...

No som eg er blitt tippelaget Pukongen eldste medlem så føler eg at det er mi plikt og største glede å helse vår uansvarlige økonomisjef og hans særdeles mykje bedre halvdel ei heilt fortryllande reise ut i den store vide verden. Ryktene seie at det finnes plassar som kan måle seg med Sunnhordland, men eg tvile.

Me gledar oss til å få eit lite stykke av verden inn i vår stue. Leka med følelsen av å også me larja på ei strand, med 25 grader og strålande solskinn.

Nyt livet Erling og Laila!

Thomas

Unknown sa...

GiddiUp!

Måtte de få oppleva alskens farligheter og utlendingar. Veit ikkje om da e så trygt å ferdas utanfor Norge. Mykje farlig les eg... og utanlandsk.

Eg er ikkje misunneleg eller noko, for eg elskar slapps og is, med litt orkan i kasta.......Faen nå kom eg nett på at eg må setja barduner på huset. Og trappa må eg salta så ikkje mor dett og slår seg......men eg klagar ikkje for da e ikkje meir enn 3 månader til da e øve 10 grader her.

Måtte de få ein strålande tur. (Kan ein kalla da tur når ein skal vera vekke så lenge?Meir ei oppdagelsesferd kanskje). Ta vare på kvarandre og nyt friheten der ute i globussen.

Gler meg til å sjå alle bileta frå alle telta og bungalovane dykk kjem til å bu i........hmmm.

Beste helsingar frå meg, som akkurat nå skal heim frå jobb (ja nokon må jobba Erling!), handle middag, lage middag og deretter sjå om da e turar ledig på Haukeliexpressen!

V
LEV
L

Anonym sa...

Hallo
Mammo øg Papen er spente.
E'da bra med dåko?